onsdag 1 augusti 2012

Veckans Viktnedgång

Inte mycket skrivet här inne fortfarande, men har spenderat en vecka på ön med vänner, familj, fest, god mat och dryck :)
Försöker njuta av livet!

Minus 1 kg visade vågen, så nu är det inte så långt kvar till mitt mål!

Känns som om man ser ljuset i tunneln nu :)

Jag lovar att bättra mig här inne så fort jag fått ordning på mitt liv, mycket som händer fortfarande och jag har tusen bollar i luften!

Hoppas det är bra med er alla! ni vet att jag tänker på er va? ;)

KRAM!

Lite suddig men ny bild på mig.

9 kommentarer:

  1. Oj vilken skillnad!!! Energisk du har varit ;-) Och mysigt med lite semester! Var dig väl förtjänt. Lycka till med sista kilona, det fixar du i ett nafs :)

    SvaraRadera
  2. Härligt med ett så bra minus heja heja :D

    SvaraRadera
  3. URTJUSIG ny bild på duktiga dig!

    SvaraRadera
  4. Grattis! Vad härligt att det går så bra. För mig står det helt stilla och har gjort det i 4 veckor snart. Jäkligt konstigt att det står precis stilla så länge men nu när semestern snart är slut så börjar man jobba igen och röra på sig, då kanske det börjar gå neråt igen.

    Nu har jag publicerat min lchf-viktminskningsblogg :)

    http://aldrigmeratjock.wordpress.com/

    SvaraRadera
  5. Du är alltid lika snygg men nu syns det verkligen att du har tappat mååånga kilo:) kram

    SvaraRadera
  6. Heja heja dig! Bra jobbat!

    SvaraRadera