onsdag 30 maj 2012

Veckans Viktnedgång

Fast jag suger på att uppdatera just nu så kommer jag iaf att slänga in veckans viktnedgång, så att jag håller koll på vågen :)

Nöjd tjej idag, - 1 kg :)

Vågen är snäll och praktiken går bra, springer mycket i trappor och korridorer så det kanske hjälper till.

Maten sköter jag exemplariskt, man får lunchbuffé på jobbet varje dag där man får välja på två rätter oftast en fisk och en kyckling/kötträtt plus salladsbuffé.

Vi får samma mat som gästerna på hotellet så det är riktigt vällagat och gott, jobbar man kväll får man även middag som är schysst.

Jag som är galen i fisk har valt fisk alla dagar utom en :) nyttigt och gott!

Hoppas att ni har en bra dag!


9 kommentarer:

  1. ooh vad härligt grattis :D

    SvaraRadera
  2. Stort grattis!!! Du är så himla duktig och nu är du ju nästan halvvägs:))
    Önskar att jag vore lika duktig men jag klarar tyvärr inte kombon stress och bra kosthållning. Nu lugnar det förhoppningsvis snart ner sig så jag kan rycka upp mig på allvar. Fördelen är att jag bryter ovanor ganska snabbt så jag fuskar sällan längre perioder och då blir inte skadan så stor. Man vet ju hur man ska göra för att må bra och hålla vikten och det är en stor trygghet:)) Kram

    SvaraRadera
  3. vad roligt med minus! vad kul att praktiken fungerar bra! det är så viktigt att får bra mat på jobbet! :)
    ha en toppen dag!
    kram
    //Lana

    SvaraRadera
  4. Åh grattis till minuset.
    Vad kul!

    Jag har haft en rejäl svacka och tränade inte på gymmet på 2 veckor. Jag var dock ute i spåret ett par gånger och röjde ute i stugan.
    Gick upp 1,5 kilo men nu på en vecka så är det borta så nu är man på banan igen så att säga.

    Fortsatt lycka till.
    kram

    SvaraRadera
  5. Starkt att du klarar av buffér så bra! Har så lätt för att vräka i mig för mycket då.

    http://bakasockerfritt.blogg.se/

    SvaraRadera
  6. Braaa! Jag står sjukt stilla!!!

    SvaraRadera
  7. Lite i efterhand men änd: bra jobbat :) kram!

    SvaraRadera