tisdag 15 maj 2012

Prov plugg och betongkeps...

Ingen lyckad kombo med sprängande huvudvärk och plugg men dumt huvud och kroppen lider, haha...

Igår på dagen ringde en av mina kusiner och sa att han och en kompis var i stan, eftersom han bor i Finland så ses vi inte så ofta så då får man ta tillvara på spontanträffar :)

Vi drack vin och pratade skit hela eftermiddagen, sen blev det middag hemma, kyckling med frästa grönsaker och wokade äggnudlar till de andra.
Spontan utgång till ett ställe som min kompis jobbar på, lite mer vin och massor med skratt.

Idag händer det inte mycket som sagt, har slutprov på sista kursen i morrn så jag försöker fräscha upp minnet lite.
Kursen har ju varit 7 veckor lång så det är bra att gå tillbaka och läsa från de första veckorna.

Hoppas att ni har en bra tisdag!

Kramar

3 kommentarer:

  1. Lycka till på provet! :)
    Hoppas huvudvärk går över snart!
    Kram
    //Lana

    SvaraRadera
  2. Hahahaaa! Det kan vara värt blyluva ibland, särskilt när det blir improviserat!=D Min helg var toppen, jag frisknade äntligen till å kunde hälla i mig vin i lördags, hahaha!!!;)) Hoppas din helg var bra med, kramkram!

    SvaraRadera
  3. Oplanerade fester e ju alltid kul:) Hoppas nu du orkar med provet ändå!

    Kram

    SvaraRadera