lördag 12 maj 2012

Lördag och roliga mail ;)

Har en lugn och skön lördag, inget inplanerat alls och det känns helt okej :)
Dagen får bli som den blir!

Fick ett roligt mail som fick humöret att bli Ännu bättre än innan, lovar att berätta mer om alla saker som händer i mitt liv när det är mer "klart" än vad det är nu.
Vill inte ta ut något i förskott då jag lärt mig att Allt kan gå fel...

Fick VG på senaste inlämningsuppgiften i hotell kursen, skriver slutprov nästa vecka och jag hoppas att det går bra för sen är det 10 veckors praktik på agendan!

Vad hittar ni på idag? några roliga helgplaner?

Kramar

5 kommentarer:

  1. nu blev jag ju jättenyfiken på ditt mail ;P

    SvaraRadera
  2. Det låter spännande med ditt mail! Hoppas det går som du vill. Ha en bra helg.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Svar: Skönt det med ju :) Blev precis som Emelie nyfiken på vad du fått för mail :D

    SvaraRadera
  4. aw tack gumman vad snällt sagt!

    Ja men do it! Man mår så jävla bra av dt!

    Detsamma gumman! Puss!

    SvaraRadera
  5. Det är bra att det är en lugn lördag med tanke hur mycket du haft innan! :) Spännande med nytt i livet! Hoppas allt går i hamn precis som du vill! :)
    Ha en fin söndag!
    Kram
    //Lana

    SvaraRadera