söndag 20 maj 2012

God kväll på er raringar!

Förstår knappt hur jag kan ha några läsare kvar med tanke på hur dålig jag är på att blogga just nu, men det händer så mycket saker i mitt liv just nu att jag varken har lust eller ork med bloggen :(

Förhoppningsvis blir det bara bättre nu, jag tar en dag i taget...

Maten funkar bra trots allt omkring mig, är väl för att det sitter i ryggmärgen nu så jag tänker inte ens på att fuska eller avvika. (skönt!)

Har spenderat helgen hemma på ön med min underbara familj, jag är så glad att jag har dom och att vi har en så bra relation som vi har annars hade jag gått under.

Nåväl ska inte bara gnälla här, i morrn börjar min praktik och SOM jag har sett framemot den!
I 10 veckor ska jag få vara ute och träffa människor och verkligen Jobba med det som jag utbildar mig till :)
Kul!

Hoppas att det är bra med er alla och att ni har hunnit njuta av det underbara försommar vädret vi haft i helgen!

KRAM på er!

11 kommentarer:

  1. Jag är tillbaka! Och jag tänker hänga här och vänta på inlägg ;-)!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt!
      Blir ju alltid så glad när du är i farten! :)

      Radera
  2. Hoppas det löser sig allt runt omkring dig snart! Och att maten funkar bra trots allt det jobbiga är ju super! Hoppas du får det riktigt roligt på praktiken!:)
    /En tjej som läst din blogg länge men är skitdålig på att kommentera ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Lycka till med praktiken! Hoppas att allt ordnar sig till det bästa:)) kram

    SvaraRadera
  4. Oh va roligt hoppas att du kommer trivas :)

    SvaraRadera
  5. Stor KRAM ♥

    SvaraRadera
  6. Lycka till med praktiken! Spännande!
    Och visst är det underbart att tillbringa tiden med sina nära och kära!
    Ha en toppen måndag!
    Kram
    //Lana

    SvaraRadera
  7. Vad spännande att äntligen ut och praktisera lite, ännu bättre att livet är så busy så du inte hinner blogga ;-) Slutet av våren är nog dry-spell för alla bloggare, har lite samma problem. Så mycket annat som vill hinnas med nu!

    Kram & ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  8. Men gumman då, vad händer?? Blir lite smått orolig...=(

    Kul med praktik, hoppas du kommer trivas!!

    Stor kram!!<3

    SvaraRadera
  9. Det låter inte bra, jag hoppas att det löser sig på ett bra sätt. Klart jag hänger kvar här ändå! Jag har själv inte så mkt tid till bloggandet just nu. Det blir väl lite så när det blir fint väder. Det finns ju saker som är viktigare.

    Kram

    SvaraRadera
  10. Tack alla rara, för fina och härliga kommentarer! :)

    SvaraRadera