onsdag 9 maj 2012

Gårdagens middag och en produktiv dag!

Igår blev det middag på "kvarterskrogen" som verkligen har schysst käk.
Det spelar ingen roll vad man vill byta bort eller lägga till så går det alltid lika bra, och jag som Alltid ska ta bort något eller byta hit och dit uppskattar det stark!

Lyxade till det med en förrätt också:
Grillad sparris med tryffelmajonnäs, parmesanost och krutonger (som lämnades kvar)
Superduper god förrätt, skulle ha kunnat äta den till varmrätt vilken dag som helst!

Grillad lax med tryffelmajonnäs som ovan och med sallad till.
Allt var gott och det funkade bra att sitta ute i solen och äta trots lite små blåsigt väder, en skön filt och man kunde nästan ana sommaren :)

Idag har jag varit riktigt produktiv, gjorde klart min inlämningsuppgift för veckan.
Känns bra att ha det gjort, får hålla tummarna att jag får ett fint betyg igen :)

Nästa vecka är det dags för slutprov och sen börjar jag min 10-veckors praktik, weehuu!

Nu ska jag bara slappa resten av kvällen, vad hittar ni på?

Kramar


2 kommentarer:

  1. Vilken smaskig mat du äter ute på restauranger!
    Vad pluggar du till?
    Vi ska "grilla" inne istället för ute idag, för det regnar...
    Ska steka fläskfiléspett i grillpanna först och sedan klart i ugnen!
    Ha en fin kväll
    Kram
    //Lana

    SvaraRadera
  2. Smarrigt! :)
    Skönt med restauranger som går med på att ändra om i menyn. :)

    SvaraRadera