tisdag 17 april 2012

Sol, kaffe och pluggande

Underbart väder ute idag, och när solen lyser så är det riktigt varmt och skönt på balkongen.

Igår var ett par goda vänner över på middag, jag bjöd på hamburgare som man fick "mecka" ihop själva.
Testade att baka ett hamburgerbröd som jag velat testa länge men aldrig kommit till skott med och det var helt okej.
Dock så har jag lite svårt för konsistensen på bröd som bakas med mandel/kokosmjöl och fiberhusk och sånt...

Men alla verkade nöjda iaf!



Jag lovar att det finns en biff där under allt gott! :)
Igår blev matintaget en smoothie på dagen och sen burgaren till middag, men höll mig mätt hela dagen iaf.

Idag har jag ätit 2 fröknäcken med skinka och ost och druckit x antal koppar kaffe :)
Middagen blir resterna från igår.

Nu ska jag plugga vidare om "speciella" hotell här i Sverige, riktigt kul :)

Ha en skön tisdag alla rara!

1 kommentar: