torsdag 12 april 2012

Så var den här dagen över!

Har haft en bra dag på alla sätt, gjorde ett intervallpass på bandet igen på 10 km!
PLUS att jag körde ett styrkepass, vågar jag erkänna att jag är helt slut i kroppen nu :)

Men det känns så jäkla bra !

Dagens matintag:

Frunch: 2 finncrisp med ägg och smör
Mellis: 1 burk makrill i tomatsås
Middag: Köttbullar med blomkålspuré, gräddsås, pressgurka och lite lingonsylt



Har satt upp lite motiverande texter på kylen :)


Hej hopp i morrn är det freeeeedaaaag!

4 kommentarer:

  1. Jag har också makrill i tomatsås... blev nu sugen på det... blir nog till någon måltid efter jag är klar med mitt "fakirande" :)
    //Lana

    SvaraRadera
  2. Gud va goda dina köttbullar ser ut!! Och vilka härliga peppbilder :)

    Det är faktiskt inte så svårt att hålla sig när man får ett alternativ... Vi vet ju båda två att vi mår så jäkla bra utan det jävla sockret! haha :D
    Ha en skön helg du med!

    SvaraRadera
  3. men så e dt ibland! För min del har dt mer eller mindre stått stilla sen dec. men härdar ut!

    Oj vad avancerat dt låter o tufft - hejja dig!

    Fan vad grymt du skall vara så stolt över dig sj! Vad e ditt mål?

    De pepp sakerna på kylskåpet e awesome!

    puss

    SvaraRadera
  4. Härligt jobbat :) Det känns verkligen som att du är helt pepp med träning just nu. Super! Jag ska också ta och skriva ut motivationsbilder och sätta upp på kylskåpet. Man behöver påminnelser lite över allt.

    Hoppas nu att din fredag har varit till belåtenhet. Kram på dej!

    SvaraRadera