onsdag 25 april 2012

Ofokuserad

Har en inlämningsuppgift som ska vara KLAR på fredag som jag började med idag, det är för mycket som händer för att jag ska kunna fokusera ordentligt, suck...

Har suttit hela dagen och jobbat med den, så hela min hjärna är som gröt nu.
Dock så går det helt okej :)

Gårdagen spenderades med att vara hundvakt, städa, tvätta, gå på massage och äta thaimat till lunch, kan inte klaga.

Igår kväll blev det långpromenad med några trevliga typer och sen middag nere på kvartersrestaurangen :)
Jag glömde att ta bild, men jag åt iaf grillad lax med aioli och sallad, riktigt gott var det.

Thaikyckling med röd curry, starkt men Så gott!

Inte alls svårt att umgås med den här sötsaken som somnade på soffan
Nu ska jag fortsätta slita med mitt arbete, maten som slunkit ner idag är en smoothie, 1 burk makrill och ett par skivor korv.
Får se vad jag hittar på till middag idag, kanske den där goda risotton som jag gjorde förut!

Ha en fin kväll! Kram

5 kommentarer:

  1. Vilken söt vovve! Är det York? Är det din?
    Ha en fin kväll!
    //Lana

    SvaraRadera
  2. Du åt väl finsk/Åländsk korv!?
    Söt vovve, mindre än mina kissor ;-)

    SvaraRadera
  3. SV: okej:) hur mkt har du gått ner? Kram

    SvaraRadera
  4. SV: okej, vad duktig du är!!:) vad gott maten ser ut på bilden.. Älskar stark mat!:) kram

    SvaraRadera
  5. Så söööööööööt!!! :D Och du grattis till ditt minus!! grymt!

    SvaraRadera