måndag 2 april 2012

Mysig helg!

Har haft en kanonmysig helg, inte gjort så mycket alls bara slappat och tagit det piano!

Earth hours mys
 Igår lämnade jag in sista uppgifterna på senaste kursen och idag börjar jag med Hotell B.
Ska bli kul att fortsätta med hotelldelen, det är ju det jag är mest intresserad av.

Fick även ett trevligt samtal från ett lika trevligt hotell som jag hoppats skulle höra av sig!
Ska på intervju på onsdag så då får ni hålla tummarna att det går bra och att det är ett bra ställe! :)

Idag händer det inte mycket, ska ta en långpromenad och äta en god ost och skinksallad till lunch.

Kram på er!

7 kommentarer:

  1. Håller tummar, tår och hår :-)

    SvaraRadera
  2. Håller naturligtvis tummarna:)) kram

    SvaraRadera
  3. Ser grymt gott ut med ost i burgarna! Såg en manik för ett tag sen för att producera hamburgare med fack i ännu lättare, stör mig jag inte hittar länken nu..

    Mysigt det ser ut hos dig! Jag är så usel på att kommentera för tillfället, känns som livet går i slow motion och 180 knyck samtidigt om du förstår hur jag menar. Hoppas du får positiva nyheter om praktikplatsen!!

    SvaraRadera