måndag 16 april 2012

Måndag igen...

Har varit dålig på att uppdatera här, men det blir lätt så på helgen när det händer så mycket annat skoj.

I lördags blev det fondue middag, och det var riktigt trevligt och gott :)



Oxfilé, fläskfilé, sallad med fetaost och en vitlökssås till, smaskigt och ett kul sätt att äta middag på (tar ju en stund :)

Shoppat ett par skor till praktiken, hittade ett par på Ecco som var supersköna, får hoppas att jag orkar jobba i klack bara.

Sen har jag vunnit två olika tävlingar, jag som verkligen aldrig vinner (och sällan är med och tävlar).

Den ena tävlingen vann jag hos Helen och det var en pizzamix HÄRIFRÅN det ska bli kul att testa.
Och den andra tävlingen berättar jag mer om en annan dag när jag fått lite mer info ;)

Jag känner på mig att den här veckan kommer att gå Fort, har massor att göra och inte bara tråkiga vardagssaker :)

Hoppas att ni har haft en trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Vad gott med fondue :) Och riktig nostalgi, har nog inte ätit det sen jag var liten...

    SvaraRadera
  2. Vad gott det lätt med fondue! Roligt att vinna! :)

    SvaraRadera