tisdag 10 april 2012

Life is good!

Kom och tänka på en sak, jag har inte varit sjuk alls det senaste året!
Inte ens en liten förkylning eller nått (peppar peppar tar i trä)...

Om det har med kosten att göra vet jag inte men jag brukar åka på en förkylning minst per år.
Jag klagar inte :)

I morse blev det ingen frulle, drack ett par koppar kaffe istället och en celsius innan jag ställde mig på bandet.
Körde jogg/powerwalk 8 km och sen gjorde jag lite magövningar.
Trött och nöjd klämde jag i mig 2 kokta ägg och sen i duschen.

Lunchen idag blev en skål kycklingsoppa från igår, mumma!

Och nu sitter jag med dagens plugg framför mig och försöker förstå mig på veckans insändningsuppgift, den handlar om att planera 3 konferenspaket för 3 olika företag med olika behov.
Sen ska jag även göra en problemlösningsplan, helt okej men jag tror att det kommer att ta lite tid att få ihop...

Bäst att fortsätta traggla.....

Ha en fin tisdag alla!

3 kommentarer:

  1. Ha en fin natt och en riktigt god onsdag.

    SvaraRadera
  2. Tack för peppande kommentar, ja nu jävlar är det noll tolerans, fattar inte att det går så jäkla sakta, blir så less!! Vad står din våg på nudå?:) Är fröknäcke gott de, lite sugen att prova:) Kram!

    SvaraRadera
  3. Allt har och tar sin tid - så "simma lugnt" !

    SvaraRadera