fredag 13 april 2012

Fredagen den 13 är en riktigt bra dag!

Har hunnit med allt och lite till idag, 10 kilometer på bandet (igen) :) och lämnat in alla mina uppgifter.

Sen fick jag nog av att sitta i soffan och se dammråttorna hopa sig så jag satte igång med storstädning.
Det tog sisådär 3 timmar men det är Så värt det nu när man sitter uppkrupen i soffan och myser med ett glas vin, en bra film och massor med tända ljus :)

Dagens matintag:
Frunch: 2 finncrisp med ägg och smör (ja jag vet, jag har fastnat i finncrispträsket ;)
Middag: ceasarsallad med kyckling (rester) och lite köttbullar.



I morrn ska jag göra ett nytt försök i att hitta ett par vettiga skor till praktiken, och jag ska försöka hålla mig ifrån alla andra lockande sommarskor som nu finns överallt ;)

Inga helgplaner alls, funderar lite på om man skulle testa fonduegrytan som jag köpte för inte så längesen, att fonduea oxfilé och ha en fräsch sallad och vitlökssås till är så sjukt gott.

Hoppas att ni har en skön fredag, kramar!


5 kommentarer:

  1. Det låter spännande med att fonduea oxfilé! :) Du berättar väl om hur det gått i nästa inlägg? ;)
    Ha en fin kväll!
    //Lana

    SvaraRadera
  2. Ja men det fixar du! Låt det ta tid. Ett tips är och dra ner på vinet då kroppen förbränner alkoholen innan fett.

    Jag hade så när jag vag yngre men då var det på en stor kvinna där det stod think before you act

    Ha en dunder lördag!

    SvaraRadera
  3. Gott med Caesarsallad :)

    SvaraRadera
  4. jo men jag förstår dig. Alkoholen har konstigt nog varit dt svåraste och ge upp iaf för min del. Dock har jag slutat dricka vin helt då jag blir sådär galet emo på dt efter att jag ej dricker dt så ofta hahaha.

    Ja sant vad gör man ej! :P

    Aw vad söt du ehade en trevlig lördag med familjen och den spenderades på ikea - åt middag där. Samt en tur till ICA maxi (som vanligt)

    Hade du en bra lördag? Vad händer idag?

    Checka in resultaten från mätningen! :) kram!

    SvaraRadera
  5. aw vad snällt sagt gumman tack så mkt <3

    SvaraRadera