måndag 30 april 2012

FÖRLÅÅÅÅT mig!

Jag är världens sämsta människa som inte tagit mig tid att uppdatera er sen i onsdags!
Fy skäms på mig, Men som ursäkt kan jag säga att jag har fullt upp både psykiskt och fysiskt (jag berättar senare....)

Men nu ska ni få en drös med bilder iaf!

Jag och en kompis var ju på Golden Hits i torsdags på bloggmingel, middag och 80´tals show.
Jag kan varmt rekommendera både maten och showen!

Fina Jessica och jag

Louise (Big-ass-fashion bloggen hos Amelia) Härlig tjej!

Andreas Lundstedt var kramsjuk :)

Jag hade väldigt trevliga bordsgrannar, mycket skratt!

Maten var toppen, förrätt: Sparrissoppa med ostflarn

Torskrygg med sås, räkor och jordärtskockspuré (som jag tyvärr misstänkte att var blandad med potatismos :(

Tre små desserter, som jag inte ens pillade på ;)

Kanonbra show, gå och se!

80´talet var ju härligt! :)


Välfylld goodiebag från Amelia och Mama, hårspray, volympuder, film, tidningar, smycke, bodylotion, bok m.m



Det var alles, helgen spenderades hemma på ön med familjen.
Idag är det (tyvärr) en helt vanlig tråkdag, plugg och sånt kul hela dagen :)

Vad gör ni idag? Kramar

8 kommentarer:

  1. äter äppelkaka till frukost:)

    SvaraRadera
  2. Najs! :-)
    Idag klyver vi ved....

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder från festen, verkligen coola bordsgrannar! ;):)
    Ibland är det så att man har fullt upp... hoppas det lugnare framvöver!
    Ha en fin kväll
    //Lana

    SvaraRadera
  4. Vad kul att du hade en bra kväll!! Skulle varit där - men fick inte till det.
    Mycket här också - deklaration av firman... kvitton, stöööön. :)
    Ha en fin Valborg och första maj!

    SvaraRadera
  5. Du verkar ha haft en kanonkväll med lite kändismingel också:)) kram

    SvaraRadera
  6. Ja riktigt kul kväll var det!!!
    Tack vännen för en kanon kväll :)

    Kram

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Nu har jag äntligen hittat hit :D
    Vi sågs på minglet på Golden Hits!
    Jag och min kompis Aicha vet inte om du kommer ihåg oss :)men en trevlig kväll var det iaf!

    SvaraRadera