måndag 23 april 2012

En ny händelserik vecka!

Hej hopp!

Den här veckan kommer helt klart att gå i raketfart :) massor med saker som ska hinnas med.

Lite bilder:
Gårdagens middag, kycklingklubbor, sallad och vitlökssås
Jag och Emelie på kryssningen

Dagens middag ryggbiff, bea och grönsaker

Måste ju berätta om vinsten som jag vann förra veckan!

Amelia lottade ut paket med 80-tals showen "Back to the 80´s på Golden Hits + mingel med några av deras Vip-bloggare och 3-rätters middag för 2 personer och jag var en av vinnarna!

Jag och en kompis ska gå nu i veckan och det ska bli sååå kul, jag satt ju och gnällde för ett tag sen om att Jag Aldrig vinner någonting, men sen när jag vinner så är det stort! :)

Man fick dessutom VÄLJA mellan 2 olika menyer, det kallar jag lyx.

Hoppas min stackars kropp återhämtat sig från kryssningen tills dess, haha...



Ha en superkväll alla! Kram!


10 kommentarer:

  1. Det låter toppen! Minns 80-taler med värme.... ;-)

    SvaraRadera
  2. Nä, va kul!! Min kompis jobbar och sätter upp just shower, och just den här har jag varit med att arbeta med. Ha en uuuunderbar kväll. Och jag tycker nog att den långe dalmasen är bäst :)

    SvaraRadera
  3. Näääe shit vad kul!!! Vilken supervinst:)) ha en riktigt trevlig kväll

    SvaraRadera
  4. Vad kul! Häftigt! Grattis! :) Lite avis är jag... ;)
    Ha en fin dag!
    //Lana

    SvaraRadera
  5. Vad snygga vi är :)
    du får ha det så sjukt kul på showen :)

    SvaraRadera
  6. Grattis :)
    plötsligt händer det......

    SvaraRadera
  7. Nämen va KUL!! GRATTIS till vinsten!!=)

    SvaraRadera
  8. SV: Tack för ditt svar! Du har så rätt i att man behöver stöd, men jag har så svårt för det. Jag vill inte ha en massa hökar som passar allt jag gör och kommer med förmaningar :( Hmm eller är jag bara dum nu... vill jag bara fortsätta med mitt ätande ifred?

    SvaraRadera
  9. Hej! vilken härlig blogg du har! :) hur länge har du kört lchf? kram

    SvaraRadera
  10. Jädrar vad det syns väl i ansiktet att du tappat i vikt!! Supersnygg som alltid! Jo, PF funkar asbra, det har gett mig ett sundare förhållande till mat och det är så skönt! Vi får spåna på träff i sommar, Sthlm blir ju bra :) Du får gärna maila om du vill bolla idéer! Veronica-Lindman@hotmail.com
    Ha en bra dag! Kram!

    SvaraRadera