onsdag 11 april 2012

Dagen som gått

Efter min pepp och motivationstund i morse så ställde jag mig på bandet, det blev 10 kilometer i intervaller.
Riktigt skönt att köra slut på kroppen (innan frukost/lunch) :)

Frunchen blev 2 finncrisp med smör och ägg, inte så mycket men väldigt mättande.

Sen har jag suttit vid datorn resten av dagen, jobbat med min inlämningsuppgift, slösurfat och läst bloggar, kollat facebook för att hela tiden återgå till pluggandet som aldrig är lika spännande som Allt annat verkar vara ;)

Middagen idag blev samma som igår, Ceasarsallad med grillad kyckling och bacon, mumma!

Jag har insett att alla sallader med kyckling blir sjukt mycket godare om man marinerar och grillar kycklingen själv, det är en otrolig skillnad på smakerna som kommer fram i kombination med dressingen, som sagt Mums!

Nu blir det en mugg te och film i soffan, ha en skön kväll alla fina!

3 kommentarer:

  1. Det är sååå gott med kycklingsallad! Och du har rätt, det blir mycket godare med kyckling som man själv steker/grillar! Vi äter ofta kycklingsallad i olika variationer hemma hos oss! :)
    //Lana

    SvaraRadera
  2. Hej, nu e vi hemma från vår underbara vecka i Rom. Nu får det nog bli mycket sallader ett tag framåt....

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja hemmamarinerad kyckling är verkligen gott:)) duktig du är:))

    SvaraRadera