fredag 20 april 2012

Äntligen HELG!

Fy bubblan vad skönt med helg!
Har mailat in mina inlämningsuppgifter och gjort mitt närvaroprov, tvättat flera maskiner tvätt så att man slipper se berget inne på toan.

Så nu tar jag helg!
Lchf-kryssning som väntar ikväll, ska verkligen bli kul.
Min syrra kommer med som sällskap, så jag Vet att det blir kul :)

Annars har jag inga andra planer för helgen, ska bara ta det piano och ha det skönt!

Vad har ni för helgplaner? nån som ska med på kryssningen? :)

Kramar

5 kommentarer:

  1. Aldrig hört talas om en kryssning, men ha så kul! :-)

    SvaraRadera
  2. Vad spännande med kryssningen! Hoppas du skriver om det sedan på bloggen!
    Vi kommer att förbereda oss inför besök av vår släkt från Ryssland! Ska bli jättekul!
    Ha en fin fredagskväll!
    //Lana

    SvaraRadera
  3. Åå det lät skoj med LCHF kryssning!! Ha det så kul o ta massor med kort på maten så man får se upplägget liksom :)
    Trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ha så kul på kryssningen :) Jag ska göra lite allt möjligt under helgen. Lugnt lär det inte bli. Hos mig finns en liten award för dig att hämta. Kolla in bloggen. krams

    SvaraRadera
  5. Här har det shoppats/beställts fina grejer :) annars så blir det det vanliga, lite städ, tvätt och sånt där "kul". Kanske en sväng på gymmet imorrn och ja, lite planering.

    Grymt avis på er som är på kryssningen! kram

    SvaraRadera