måndag 12 mars 2012

Trött i kroppen...

Undrar om det är sviterna av helgen eller om jag håller på och bli sjuk :(
Är seg, hängig och har noll matlust...

Åt ingen frukost och en väldigt sen lunch.

Lunchen: Grillad kyckling med coleslaw
Middag: Rödingfilé med blomkål/broccoli-duchesse och hemlagad dillmajjo

God mat men noll matlust, håller tummarna att jag inte håller på och bli sjuk.
Har ju inte varit sjuk på en evighet så med min otur så kommer det väl nu lagom till våren :(

Nåja, lite bilder:
1/2:a portionen fick jag ner...

Samma på den tallriken...
Nu blir det soffan och läsa lite turism, kanske tar en kopp kaffe.
Konstigt nog är kaffe det enda jag är sugen på.

Ha en superskön kväll! Kramar

4 kommentarer:

  1. Håller tumarna för att du hålkler dig frisk men just nu verkar det som om var och varannan människa antingen har maginfluensa eller vanlig influensa. Jag hämtade mig dock relativt snabbt och är piggelin igen:)) Krya på dig kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det verkar gå en massa sjukdomar just nu :( och jag är lika hängig och seg idag :( hoppas det går över. Kramar

      Radera
  2. Hoppas du klarar dig från sjuka! Inte kul alls att vara dålig...

    Den leverpastejsmackan satt som en käftsmäll, supergott!=))

    Kram å ha du med en bra dag!=)

    SvaraRadera
  3. Hmm jag börjar faktiskt fundera om jag äter för lite...
    För jag äter mindre än så per dag.....

    Du får krya på dig om du är på väg att bli sjuk.

    Kram

    SvaraRadera