onsdag 14 mars 2012

Tävling!

Dags för en liten tävling igen!

Och lagom till våren och sommaren så tänkte jag lotta ut massor med "bra att ha saker" :)

  • Lancaster solkräm för ansiktet
  • Ambres Solaire solskydd för kroppen
  • Pocketbok
  • Magnetarmband från "Pearls for girls"
  • Posh tidningen
  • 2 volymprodukter från den nya Wella serien (spray och mousse)

KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT SE DEN BÄTTRE!

Är du sugen på att vinna den här härliga goodiebagen så ska du:
  1. Länka det här inlägget på din blogg
  2. Länka det här inlägget på Facebook (endast om du inte har en blogg!)
  3. Kommentera under inlägget varför just Du ska vinna och kom ihåg mailadress så att jag lätt kan nå vinnaren!
Tävlingen avslutas på söndag (18/3-2012) och jag drar vinnaren på kvällen!

LYCKA TILL!

Närbild på armbandet

15 kommentarer:

  1. Hej. Jag vill gärna vara med och tävla och anledningen till att just jag ska vinna, det är väl att jag är jag. Att jag är fantastisk, vacker och super bra. Man måste våga ha självförtoende som kvinna och våga ta för sig och jag vill jättegärna vinna helt enkelt! Tycker att jag förtjänar det efter 8 kg viktnedgång :) Tack för en grym blogg. Keep up the good work!!

    SvaraRadera
  2. Hej, först och främst vill jag tacka för en fantastisk blogg, det var din blogg som fick mig att börja med LCHF :). Sen har jag en fråga, hur får jag in en ticker på min blogg, eller rättare sagt tre olika :).

    SvaraRadera
  3. Sådärja, bloggat och länkat och hoppas vinna solskydd för jag ska till varma solen i maj och blir så lätt bränd..

    http://monicasockerfritt.blogspot.com/2012/03/vinna-solskydd-till-semestern.html

    SvaraRadera
  4. Jag förtjänar att vinna för att jag är en trött småbarnsmamma som vill lyxa till det på stranden i sommar :D Kram svennebanan!!

    //mamaMill

    SvaraRadera
  5. Jag skulle vilja vinna för att är bäst...eh skoja bara...för att jag hmmm fixade testet idag :) Äh jag vet inte, men jag vill gärna vinna i alla fall! Hihi.

    Lånade bilden och la upp på bloggen, hoppas det var ok!

    SvaraRadera
  6. La upp tävlingen här: http://helenholmberg.se/2012/03/tavla-med-danielas-lchf-blogg/

    Jag vet faktiskt inte varför jag ska vinna, gjorde det mest för att få folk att kika in här (länk kärlek är bra saker). Ha en fortsatt fin nästan helg nu ;)

    SvaraRadera
  7. Hellooo jag vill oxå vinna!!!
    Vem älskar inte produkter som gör en vackrare :)
    Skyddande solkrämer så inte huden skrynklar ihop och volymprodukter som lyfter ens hår. Me like!!

    Hoppas hoppas på vinst.... :)

    SvaraRadera
  8. ÅH!! Jag vill vinna såklart! Jag lever i småbarnsmamma-misär på hög nivå! Inte ens lagt av mig mammatrosorna - trots att Elton är NIO månader!! Håret har inte sett en stylingprodukt på flera år, mina smycken består av pärlarmband...antagligen tillverkade av en snäll fröken på dagis...eftersom att min tös inte har tålamod till sånt. Så ja, jag behöver verkligen rycka upp mig lite här! ;)

    Delar på bloggen och bloggens Facebooksida!
    Mail: Meekatt@live.com

    Kram!

    SvaraRadera
  9. Jag är med och tävlar. Har tipsat om tävlingen här: http://phantazia.blogg.se/2012/march/jag-tavlar-om-en-goodiebag.html

    Motivering:Jag älskar att vinna tävlingar, jag fyller år snart och denna goodiebag verkar ha mycket trevligt innehåll.

    SvaraRadera
  10. Jag var på väg att skriva här men blev distraherad som vanligt :) Klart jag vill vinna din fina goodiebag och jag som älskar att sola måste ju kunna skydda mig så jag inte får rynkor ;) Älskar din blogg btw! ;) Kram

    SvaraRadera
  11. Just de, mailen :) Veronica-Lindman@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Jag har också delat på bloggen:
    http://bästatipsen.bondmoran.nu/?p=327

    Jag vill så klart också vinna :-) Jag är Bondmora och trebarnsmamma så jag behöver VERKLIGEN skämma bort mig lite!

    Kram på dig
    /Bondmoran
    www.bondmoran.nu

    SvaraRadera
  13. Jag VILL vinna men överlåter åt andra att göra det denna gång. Använder ju inget tjaffs i håret ;-) och boken har jag läst.

    SvaraRadera
  14. http://www.jeanikee.se/?p=1403689

    Jag tänkte först inte tävla, men så kunde jag inte låta bli, för jag skulle så gärna vilja vinna något som bara är till mig! Det är alltid barnen som går först här hemma av förklarliga själ, och som storfamilj, med en knaper inkomst så räcker det sällan till mamman i huset. Tänk att få läsa något annat än kurslitteratur och få lite ordning på håret som inte har sett en frisör på länge... LYCKA!

    Sen är det ju klart jag länkar! Gillar din blogg massor! Kram

    SvaraRadera
  15. Kom på att jag aldrig skrev mailadressen ;) Jeanettefredrik@hotmail.com

    SvaraRadera