söndag 4 mars 2012

Så var snart helgen slut dårå...

Har stått i köket nästan hela dagen, resten av tiden har spenderats i soffan framför filmer...
Sköna underbara söndag!

En stor form kållåda, recept finns ute! (supersmarrig och enkel att slänga ihop!)

Två plåtar fröknäcken så att det räcker ett tag
Dagens matintag:

Frukost: 1 liten skål ceviche från igår
Lunch: Kållåda
Middag: Kommer att bli rester från gårdagens middag :) mums!

Vad har ni gjort en söndag som denna då? och en annan intressant fråga, är det någon av er läsare som ska på lchf kryssningen i april?

Ha en fortsatt skön kväll alla! Kram

4 kommentarer:

  1. Jag har också stått och lagat mat hela dan... brukar laga all mat till veckan på söndagar... då jag slipper stå och laga mat på vardagskvällarna... smidigt...
    //Lana

    SvaraRadera
  2. Nu i veckan SKA jag baka fröknäcke, bara jag hittar fiberhusk! Nattikram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Anna i Skåne5 mars 2012 10:47

      Fiberhusk kittar du nog bland glutenfria produkter. Så är det i alla fall i de butiker jag har köpt det.

      Radera
    2. Anna i sverige ja, men fru Venus bor på Åland :) (fast det finns säkert någonstans där med, med tanke på lchf-boomen :D)

      Radera