onsdag 14 mars 2012

Rapport!

Då har jag fastat klart, körde 2 dagar i rad 24h fasta med ett mål mat per dag, det funkade riktigt bra.
Det var värre idag mot igår då jag känt mig mer hungrig idag, men inget som inte gick att uthärda.
Jobbigast var att behålla koncentrationen under min 4-timmars tenta, men jag tror jag fick godkänt iaf ;)

Så 24 timmar utan mat och sen denna tallriken med 3 kycklingklubbor, coleslaw och hemlagad dipp.

Vart väldigt mätt fast det inte är så jättemycket kött på klubborna.

Efter den middagen så hade jag ett nytt 24 timmars uppehåll och har bara druckit vatten, kaffe och te idag.
Och dagens tallrik blev färsk cocktail-chorizo, kycklingvingar, coleslaw och dipp, supergott och mättande!

Nu blir det soffan en stund innan jag ställer mig på bandet!

Ha en skön kväll alla rara!

P.S Glöm inte att vara med i tävlingen!

8 kommentarer:

  1. Jag blev inspirerad å kör periodisk fasta nu ett tag, 16-8. Känns som en bra lösning för mig, eller jag hoppas det i alla fall, haha! Hoppas tentan gick bra!=)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag tror att det är en bra kick för kroppen och förbränningen! :)
      Kramar

      Radera
  2. Menar du att fasta så som du gör är bra för förbränningen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är kanonbra speciellt om man redan är ketos, det som händer är ju att kroppen kämpar för att behålla musklerna och förbränner då det lagrade fettet.
      Du hamnar inte i svältläge som många tror (av gamla rön).

      Radera
  3. Jag hade lyxen att få äta denna smarriga rätt och det var så himla gott att jag mer eller mindre slickade ur dippskålen :)

    Tack vännen alltid lika gott!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej! Vet inte om du gjort det tidigare, har letat men hittar inte, lagt upp recepten på tex coleslawen och den dära tonfiskröran du brukar äta. Tycker det ser supergott ut så vore kul om du ville dela med dig :) Superbra blogg i alla fall och du inspirerar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska fixa recept på coleslawen, men tonfiskröran tror jag att finns. Ska kika på det!
      :)

      Radera
  5. Hej!
    Ny läsare här:)
    Bara undrar varför du har fastat? Vad är det bra för m.m?

    SvaraRadera