torsdag 8 mars 2012

Ont i munnen...

Har sjukt ont i munnen, men det går upp och ner....ska hålla ut över helgen och tar med mig starka tabletter ifall det blir värre.

Har ingen större matlust men lite har jag fått ner idag:

Frukost: 1 kokt ägg och tonfiskröra
Lunch: 2 fröknäcken med ost och smör
Middag: Zuccini-Carbonara

Enkelt sätt att få i sig grönsaker och jag tyckte att det var minst lika gott som lchf-pastan!

Nu har jag gjort klart allt skolarbete så att jag kan ta helg redan i morgon bitti när jag åker till ön.
Så om det är lite tyst här i helgen så vet ni varför :)

Nu ska jag byta om till träningskläder och ta en runda, sen kan jag fortsätta slappa med gott samvete ;)

Ha en skön kväll! Kram

2 kommentarer:

  1. Lindrande mot blåsor eller smärta i munnen kan vara VICCO tandkräm, eller pensla med lite nejlikeolja om du tål nejlika, alt nejliketandkräm..

    SvaraRadera
  2. Zuccinicarbonara, mums! Jag brukar göra med morötter också istället för pasta, supergott.

    SvaraRadera