lördag 3 mars 2012

Nu tusan är det vår!

Helt underbart väder ute, våren är här nu! (betyder det att jag måste ta ner julbelysningen på balkongen?)
Jag är lite seg ibland och det har bara inte blivit av, men idag så....

Gårdagens middag var smarrig, tog ingen bild men det var dom där goda oxrulladerna med blomkålspurén, ni måste testa!

Dagens frulle blev 2 fröknäcken med ost och gurka, gott i sin enkelhet :)

Träningen den här veckan har inte varit så bra, mensvärk, träffa systrar, luncha på stan. plugga osv... det har funnits roligare och mer nödvändiga saker att göra tydligen ;)

Dock har jag rört på mig ändå så det är inte katastrof, men man märker att man saknar känslan man får efter att ha tränat och tagit ut sig, får ta igen det nästa vecka!

Ikväll kommer syster över och kikar på mellon, funderar lite på om vi skulle grilla idag.
Måste isåfall köpa mer gas, skulle vara lite irriterande om den tar slut innan man är klar ;)

Återkommer med vad jag hittar på till middagen :)

Ha en underbar lördag!

5 kommentarer:

  1. Men Daniela då, haha! Ja det KAN ju vara läge å ta ner julbelysningen nu kanske!=)) Ha en toppendag du med! Kramkram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha.... Men grannarna har också sina uppe! (lam ursäkt) så det känns som en intern tävling om vem som vågar ha dom uppe längst! ;) Haha

      Radera
  2. hihi vår belysning åkte ner förra gelgen ;) så inte är du sen inte =))
    träningen här har oxå blivit lidande pga mens/endo-värk, men men bara till att ta nya tag!! fick till en PW idag åtminstone och det va ok sa kroppen :)

    SvaraRadera
  3. Svar: Hehe ja ;-) bättre att vara ärlig med vad man stoppat i sig än att försöka dölja det. Det är ett steg i rätt riktning tror jag.

    Önskar dig ocksa en fin lördag! kram

    SvaraRadera