tisdag 6 mars 2012

Nöjd tjej!

Hej på er!

Då var jag klar hos frisören och är supernöjd, Anna tyckte att vi inte skulle klippa upp det alls, dock ville hon ta 10 cm på längderna eftersom dom var rejält slitna.
Så det blev så!
Luggen blev kortare och inte ihopklippt med resten för att få fram den ordentligt, hon tog dessutom mer hår till luggen för att den inte skulle bli så mesig.
Färgen är djupare och mer intensiv, är som sagt riktigt nöjd.

Lite bilder



Det bästa är att kunna ha luggen åt vilket håll som helst, det behövs bara lite styling så är det fixat :)
Bilderna gör inte håret rättvisa, men det är svårt att få till bra bilder själv...

10 kommentarer:

  1. Kanonsnyggt! Du har jättefint hår med massor av lyster:) ja du är snygg i övrigt oxå ...kram

    SvaraRadera
  2. Snyggt,passar din ansiktsform perfekt!

    SvaraRadera
  3. Tack alla! :)
    Jag vart riktigt nöjd, och jag lovade min söta frissa att INTE önska efter varken slingor eller uppklippt igen (då jag alltid blir missnöjd med det efter ett tag ;)

    SvaraRadera
  4. Jättesnyggt blev det :D Du får ta och snygga till mitt skatbo snart också ^^

    SvaraRadera