tisdag 27 mars 2012

Lite shopping!

Var i stort behov av ny plånbok då min gamla är trasig (ena dragkedjan), så när jag hittade denna skönhet så kunde jag inte stå emot!

En Calvin Klein i svart läder, massor med fack och ett stort myntfack, är mycket nöjd!

Sen är jag ju en sucker för snygga och bra solbrillor, så nu har jag ett par till i min lilla samling :)


Dessa finingar från Dolce & Gabbana kommer att användas flitigt kan jag lova!

De här köpte jag förra sommaren, och dom funkar bra i sommar med tror jag :)

Dom sista på bilden ovan kommer jag att sälja, det är ett par från Emporio Armani och jag fattar inte varför jag egentligen köpte dom då jag inte alls passar i modellen.





5 kommentarer:

  1. Oh la la! Vilka fina grejer!=D Kul med lite shopping ibland, jag får nöja mig med ögonshopping denna månaden...*suck* Kram å ha en bra dag!=)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var längesen jag shoppade så det var kul att "Hitta" rätt saker bara sådär :)
      Är supernöjd :)
      Kramar!

      Radera
  2. Ville bara tacka för receptet du la upp till LCHF-salladen för någon vecka sedan, enkelt men verkligen supergott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var så lite så! Kul att du gillade den :)

      Radera
  3. Herre min tid vilken SNYGG plånbok...!

    SvaraRadera