fredag 30 mars 2012

Hey det är ju fredag!!

Den här veckan har gått fort, och det är redan fredag!
Sitter i soffan och sippar på lite kaffe innan jag ska ta itu med det praktiska och teoretiska provet, det är snart slut på layout kursen och på måndag börjar jag med 7 veckors hotellkurs (fortsättningskurs).
Ska bli riktigt kul, och SEN är det praktik efter det, måste bara få tag i en praktikplats först :)

Inga planer alls för helgen, men är sugen på att hitta på något då jag bara sitter inne vid datorn och strålas till förbannelse i veckorna :)

Vad ska Ni göra i helgen, några kuliga planer?


P.S
Jag har en sån otrolig bloggtorka, trista inlägg och så har jag slutat skriva hur mycket jag kutar på löpbandet eller vad jag trycker in i brödhålet.
Inte för att jag äter dåligt eller rör mig lite men jag antar att ni kanske inte tycker att det är sådär jättespännande va?

Så berätta nu, vad vill ni läsa mer om här?
Kom med tips och förslag för jag är helt tömd på ideér!

3 kommentarer:

  1. Jag gillar dina inlägg om träning o kost!

    SvaraRadera
  2. Du ska skriva om det du känner för, inte det som folk ber dig om. Det är din blogg som beskriver en del av ditt liv, å har du bloggtorka - so be it! Det svänger det där, precis som allt annat man gör!=) Kram på dig!

    SvaraRadera