måndag 19 mars 2012

Härliga underbara Gustaf!!!

Om du precis som jag har svårt att hitta bra bh:ar och bikinis så måste du gå till Gustaf Mellbin i gamla stan, (tror att jag nämnt butiken förut).
Personalen är underbart hjälpsam och för oss med stor byst som Aldrig kan handla bh:ar på andra ställen än specialbutiker så är det Guld värt!

De har även en hemsida som man kan kika in på: http://www.gustafmellbin.se/
Det finns även en butik vid Mariatorget men den har jag inte varit till så jag vågar inte säga hur det är där.

Idag blev det en bh och en bikini med underdel, bikinin blev en enkel svart med en annorlunda skärning runt bysten och en hipster trosa, riktigt snygg!
Är väldigt nöjd :) med 70 GG/H i storlek är det inte enkelt att hitta något som sitter riktigt snyggt men där hittar jag alltid något fint, så om ni har vägarna förbi, kika in!
Underdelen

Och överdelen
Och som ni ser så är det inte tjejen som skriver bloggen som syns på bilderna ;) haha...
Skulle det vara så väl hade ni nog inte haft någon blogg att läsa :D

Vad har annars hänt idag, hmmm...inte mycket alls, började en ny kurs i layout som verkar kul.

Matintaget har varit sisådär:

Lunch: tonfiskröra och 2 kokta ägg
Middag: 2 finncrisp med ägg och lite kalles randiga
några koppar kaffe och mineralvatten.

Inte mycket alls men jag har inte varit så hungrig så då får det räcka, tog även en powerwalk och gjorde lite magövningar, nu sitter jag i soffan och håller på och somnar :)

Hoppas att ni alla har haft en toppenmåndag, Kramar!




8 kommentarer:

  1. SV: Jo jag äter inte heller speciellt sent och sen brukar jag inte äta direkt när jag vaknar utan vänta någon timma. Så vissa dagar äter jag nog bara 2 mål om dagen, men då kan de också vara STORA, antar att du inte äter hur mycket som helst, utan en lagom portion?

    SvaraRadera
  2. Snygga! Fanns massa fint på hemsidan också, tur jag köpte nya förra sommaren så jag inte känner mig sååå frestad ;-) Tycker du får tävla om lchf pizza mixen på min blogg! =)

    SvaraRadera
  3. Visst är bikinin av märket Freya? Älskar det märket just för att det är snyggt, hippt och finns i dom flesta storlekar :) Köpte en lila halterneck bikiniöverdel förra året som jag bara älskar!!

    SvaraRadera
  4. OOh skulle verkligen vilja ha någon liknande bikiniunderdel när vi drar till teneriffa ;P

    SvaraRadera
  5. Jag köpte den bikinin förra sommaren och jag älskar den, så det var ett bra köp :-)

    SvaraRadera
  6. Snyggt med hjärtat på, lite söt solbränna på det :)

    SvaraRadera