söndag 25 mars 2012

Härlig helg med fina människor!

Jag har bara varit den här helgen, glömt bort allt vad skola och plugg är, inga måsten och inga större planer och det har varit helt underbart skönt!

Umgåtts med familjen och nära och kära, ätit det godaste rådjuret nånsin (brorsan som jagar), druckit lite för mycket vin, skrattat lite för högt och lite för mycket (om man nu kan det :), sjungit karaoke på finlandsfärjan, varit på loppis med mamma, dansat fuldans med hunden och så vidare...

Helt underbart helt enkelt!

Nu ska jag sova så jag orkar med allt plugg i morrn, har massor med positiv energi med mig från helgen så det ska väl gå bra :)

Hoppas att er helg varit lika mysigt, Kram på er alla!

3 kommentarer:

  1. Kan vara skönt att bara koppla bort allt ibland. Min helg har varit bra men alldeles för kort

    SvaraRadera
  2. Har haft en liknande helg här med faktiskt, helt underbart roligt!:))

    SvaraRadera
  3. Rätt gott med lite för mycket vin ibland så man känner att man lever:)

    Kram

    SvaraRadera