söndag 26 februari 2012

Vintips!

Superfint väder ute ändå har jag inte tagit mig ut....storstädar lägenheten istället.
Och jag kan lova att det behövs, det ser man extra tydligt när solen lyser in på allt damm...

Måste tipsa er om ett supergott vitt vin som vi drack igår, jag föll för det redan för 3-4 år sedan när det fanns med på vinlistan på mitt gamla jobb.

Den är frisk och fräsch och har en låg sockerhalt, en favorit som kan drickas som den är eller med skaldjur/fisk.
HÄR kan ni läsa mer om den
Ha en skön söndag!

4 kommentarer:

  1. Stoneleigh är riktigt, riktigt gott!! Ett bra val!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är en favorit! helst på sommaren i solen en fin kväll! :) (drömmer mig bort) Kram

      Radera
  2. Ja det är verkligen mitt favorit vin!
    Spelar ingen roll om det är sommar eller vinter, det är gott jämt :)

    SvaraRadera