lördag 4 februari 2012

Skönt med helg!

Igår såg jag två filmer, och båda var verkligen sevärda.

Dock var min favorit: Midnatt i Paris
Om man gillar Paris eller bara gillar filmer som får en att le rakt igenom så ska man absolut se denna!
Nu vill jag Ännu mer besöka den förtrollade staden!
Betyg: 5/5

Sen såg jag: Friends with benefits
En film som man kan känna igen sig i på vissa ställen och man fick några goda skratt, av mig skulle den få 3,5/5.

Nu ska jag fortsätta pimpla kaffe och läsa bloggar!

Hoppas att ni har en underbar helg :) Kram

6 kommentarer:

  1. Läste "om dig" :-) Du kan med gott samvete se på Antikrundan, det gör nästan alla, öppet eller i smyg :-)) Jag kan rekommendera Paris, en underbar stad! Härligt att hitta så mycket recept här, är det ok att länka hit? Lördagskram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha vad bra :)
      Ja absolut får du länka hit bara kul att dela tips och recept!
      kram!

      Radera
  2. Midnatt i Paris är hur mysig som helst! :)

    SvaraRadera
  3. Varför kan jag inte lägga till dig i min läslista? Får svaret "finns ej"!?

    SvaraRadera
  4. Den nedersta filmen tyckte jag var rolig!=)) Har inte sett den andra än. Skolan jag ska läsa på heter MoA Lärcentrum å ligger i Jönköping.=)

    Ha en toppenhelg vännen! Kramkram!!

    SvaraRadera
  5. Tack för din kommentar.

    Älskar Paris så den måste man ju se.

    Ha en fortsatt trevlig helg.

    SvaraRadera