torsdag 9 februari 2012

Skön dag!

Det är inte alla dagar man börjar dagen med 80 minuters lpg-massage, så skönt!
Har bokat en ny tid nästa vecka, kan behövas efter min kurs ;)

Dagens matintag:

Frukost: 2 kokta ägg, 2 skivor skinka
Lunch: Ceasarsallad med kyckling och bacon
Mellis: 1 liten näve mandlar
Middag: Lutar åt ceasarsallad igen, (det blev massor med dressing kvar så...)

Idag har det varit en bättre matdag, och ceasarsallad är ju en perfekt sallad (om man gör egen dressing och skippar krutongerna).



Är klar med alla mina uppgifter också! Känns så skönt.
I morgon ska jag jobba med det praktiska provet som ska lämnas in på måndag och sen är det teoretiskt slutprov på hela kursen.
Puhh...

Nu ska jag ta en powerwalk och kika på andra som kämpar i Biggest Looser, ha en skön kväll raringar!

6 kommentarer:

  1. Bara ÄLSKAR den dressingen! Har ett eget superrecept ;-)

    SvaraRadera
  2. Mmm, gott gott !
    Hoppas morgondagen blir lika skön =D

    SvaraRadera
  3. Ceasarsallad är sjukt gott! Jag brukar blanda i solrosfrön istället för krutonger:))

    SvaraRadera
  4. Tack söta du för dina fina ord på bloggen!=) Önskar dig en toppenhelg, själv ska jag in i jobbträsket, haha! Ha det bäst!!=)

    Kram

    SvaraRadera