söndag 12 februari 2012

Sex är bra för kroppen!

Det har jag läst i en tidning..... ;) nog om det....haha

Dagens matintag är väl mer intressant va? :)

Frukosten: Västerbottenpaj med tillbehör och sallad
Lunch/middag: Fisksoppa på lax

Pajen mättande så mycket så jag vet inte om det blir så mycket mer mat idag än detta, kanske ett frökex till kvälls teet.

Mycket bättre bilder när solen behagar att lysa in...

Ja jag vet att morötter och ärter inte hör hemma i en lchf-kost men i små mängder nån gång så dör jag inte ;)
Jag SKA ta en promenad idag jag SKA, men först MÅSTE jag "bara" kolla på hockeyn......

Ha en fortsatt Förträfflig söndag!

8 kommentarer:

  1. Åh, kan du inte mejla Kostdoktorn dessa bilder och be honom ta med sig dem till sina debatter som referens. Det är ju precis så här fint och grönt jag och alla lchfare jag känner äter, och du har fångat det på kamera! Gott ser det ut! Hur skulle de kunna säga att detta är dåligt? Hur? Omöjligt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är en bra idé, men jag tror att dom som snöat in på att lchf är skit inte ändrar sin uppfattning :( Tyvärr!

      Radera
  2. Sex är bra mot huvudvärk också ;-)

    Nu har jag klottrat ner ditt recept på paj och måste testa någon dag när jag för en gångs skull har Västerbottenost hemma :-)

    SvaraRadera
  3. En annan undran: hur 17 har du fått in svara-funktionen i kommentarerna? Jag har också blogspot, skulle vilja ha samma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den pajen är smaskig! :)
      Jag har inte gjort något speciellt, det bara var så en dag när jag loggade in :)
      Kram

      Radera
  4. Åh, gott. Har du recept på pajen? :)

    SvaraRadera
  5. Wow! Du måste verkligen gilla att laga mar för shit va mycker mumsiga grejer du verkar laga! Jag är nyfiken på hur du gör pajbotten enligt LCHF jag har provat lite förr men inte lyckats så bra.

    SvaraRadera
  6. Recept på pajbotten och paj finns under receptlistan.
    Och ja, jag tycker det är superskoj att experimentera i köket :D

    SvaraRadera