tisdag 7 februari 2012

Seg dag!

Idag har allt jag gjort gått segt...det är bara en sån dag...
Har dock gjort vad jag "skulle" så jag får väl vara nöjd ändå.

Dagens matintag:

Frukost: 2 kokta ägg
Lunch: Köttfärssoppa
Mellis: 2 fröknäcken med skinka
Middag: Grillad kyckling i min sjukt goda currysås och blomkålsris :)

Jag tyckte att jag ätit för mycket idag, men jag har bara ätit när jag varit hungrig så då är det väl helt ok.
Och jag kan säga att den där köttfärssoppan inte var så fet, snarare mager...
Vet inte hur jag skulle fått den mer mättande, kanske med en klick creme fraiche på.

Jag gick 6 km idag, och det var tungt (som allt annat idag) så det blir definitivt inget dubbelpass idag...Zzzz...

Nåja, alla dagar kan inte vara roliga och enkla hela tiden.
Jag tar mig igenom dom sista dagarna nu med programhantering och på torsdag har jag massagetid igen! :) längtar!

Vad äter ni för smaskigt idag?, skulle behöva lite bra tips nu när min hjärna inte kan fokusera på både plugg och middagar ;)

3 kommentarer:

  1. Jag åt en underbart god baconröra (bacon, grädde, sambal, smör, purjo, kryddor m.m.) med sallad till som jag höll mig jättemätt på! Till middag grillad kyckling och hemgjord coleslaw. Snabbmat á la LCHF.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter sjukt gott!
      Måste slänga ihop en coleslaw nån dag :)

      Radera
  2. Jag åt serranolindad kycklingfilé med mozzarella, blomkålsris och chilibea men jag är väldigt sugen på att göra pizza eller mezza nån dag den här veckan:))

    SvaraRadera