lördag 11 februari 2012

Sådär ja...

Då har jag gjort det sista provet på kursen, FY FAN VAD SKÖNT!
Har verkligen ingen aning om vad jag får för betyg, men jag hoppas bara på att bli godkänd ;)

Maten idag har varit ganska knapp...

Frukost: 1 kokt ägg, 1 bit paprika och en halv avokado
Lunch: Kycklingröra från igår med 1 kokt ägg

Däremot blir middagen väldigt mycket roligare, jag håller på och fixar i ordning lite tapas och ska strax börja med västerbottenpajen.

Kan det bli bättre?
  1. Det är mello ikväll
  2. Det kommer väldigt trevliga människor hit
  3. Jag är klar med kursen
Det behövs inget mer för att göra min lördag alldeles fab!

WEEEEHUUUUU!!!!

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig lördagkväll du ska ha! Ha det så trevligt! Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till att kursen är klar :)

    SvaraRadera