söndag 5 februari 2012

Så var den här helgen över dårå...

Provet gick helt okej (tror jag) , och vet ni!? det är bara 1 vecka kvar nu på första kursen!
Fy tusan vad skönt!
Har hittills haft bra resultat, men det är ju helheten som räknas och jag har fortfarande del 2 av det praktiska provet kvar samt SLUTPROVET! :)

Sen får jag äntligen börja med hotell och turism kurserna!

Idag har jag spenderat den mesta tiden i soffan, har fortfarande muskelvärk i vänstra låret...
Får ta en lugnare powerwalk i morgon om det inte släpper.
Den här veckans kilometrar slutade på: 41 km.
Helt klart godkänt!

Maten idag har varit bra, trots att jag inte ätit särskilt mycket egentligen.

Brunch: 1 litet glas smoothie, sallad och en bit tacopaj.
Middag: Kyckling & baconpanna

Jag har druckit massor med vatten och te så det kanske är därför jag inte varit så hungrig.
Eller så är det bristen på motion som gör att kroppen inte behöver lika mycket mat.... man kan ju hoppas...

Receptet finns under "kyckling-recept", bilderna ser lite olika ut, kanske beror på att jag hade lite grädde i den här pannan...

Nåja, båda var iaf sjukt goda!

Ha en fortsatt skön söndag! KRAM

4 kommentarer:

  1. Som sagt, man kan ju hoppas.... ;-)

    SvaraRadera
  2. Åhh! Kyckling och baconpannan ser jättegod ut!!

    SvaraRadera
  3. Det lät supergott, det måste jag prova. Tack för tipset kram Gottelisa

    SvaraRadera
  4. Ja det var smarrigt!
    Passar säkert bra med blomkålsris till också! :)

    SvaraRadera