söndag 19 februari 2012

Rulla rulla rulla....

Är fortfarande seg som tusan, men har ändå fått ihop en köttbullssmet :)

Så middagen idag blir köttbullar, gräddsås, broccolimos, pressgurka och lite lingon, perfekt söndagsmiddag och lagom avancerat för en seg liten människa ;)

Dagens matintag:
Frukost: 2 kokta ägg
Lunch: 2 stekta ägg med lite korv och bacon

Inte så varierat idag alls, men kylen ekar rätt så tomt så man tager vad man haver när man inte orkar sig ut...

Såg även en bra film som jag kan rekommendera, "The Double" med Richard Gere

3 kommentarer:

  1. Det finns två alternativ - jag slutar läsa här och låtsas som ingenting eller jag tar tag i skiten, alltså livet!?
    Blir du min MPT isåfall?
    Älskar Gere, det är min karl det ;-)

    SvaraRadera
  2. På ren åländska - MAT personal trainer ;-)

    SvaraRadera
  3. Mm Richard Gere :)

    Svar: Hehe ja sa kan det bli ibland ;-) Här har det blivit lite gjort, men inte mer än nödvändigt sa att säga. Kram!

    SvaraRadera