lördag 4 februari 2012

Puhhh...

Vilken dag!

Timmarna har bara springer iväg, jag har sista plåten knäcke i ugnen på "tork" nu :)

Kållådan vart sjukt god, som vanligt.
Har haft en bra matdag, inget extra alls...blir jag hungrig senare kan jag ta ett nylagat fröknäcke med skinka och paprika.
Har ni fortfarande inte testat Birgitta Höglunds fröknäcke så GÖR det!

Lite bränd, men vad fan ;)

SÅ gott!

HÄR hittar du receptet på Birgittas kex!

Jag har sagt det förut, men ska du köpa en kaffemaskin så köp en från Jura!
Fick tipset av goda vänner som också har en och jag är inte besviken, den bästa "kökspryl" som jag nånsin haft.
Nu blir det soffan och lite vin :)

Ha en superskön lördag!

4 kommentarer:

  1. Mums vad god kållådan såg ut, hur har du gjort den, ser så krämig ut :D Peppkram

    SvaraRadera
  2. Den är sjukt god :)
    Receptet ligger under kött-recept längst ner.
    Den innehåller massor med smaskigt! Kram

    SvaraRadera
  3. Mmm vad gott !
    Vilka fina bilder du lagt upp, blev riktigt sugen på att testa att göra fröknäcket så det får det bli någon dag.

    Ha det gott!

    SvaraRadera