torsdag 2 februari 2012

Poff!

Så var denna vecka snart slut!
Det går så fort, i morgon är det fredag igen!

Har inga större planer för helgen, ska jobba lite med mitt praktiska prov (del 2).

Har druckit kaffe och ätit frulle, suttit och läst massor med bloggar och ska nu byta om för en härlig powerwalk på bandet.

Jag har sagt det förut men jag säger det igen, ska ni skaffa ett riktigt löpband kan jag varmt rekommendera detta!
Det finns allt man behöver på denna, och skönt även med färdiga program som man kan köra.

Ha en fortsatt bra dag och glöm inte.......


4 kommentarer:

  1. Va duktig du är med viktminskningen :)
    Vad kostar ett sånt löpband typ? Jag skulle nog inte kunna ha nått som bor på 2:a våningen, skulle dunka som tusan ner till grannen! Jag får helt enkelt fortsätta springa ute trots minusgraderna! *burr*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kostar runt 12000 så det är rätt dyrt, men man kanske tjänar in det om ett par år ;)
      Jag bor på 4:e våningen, men använder det inte kvällstid :)

      Radera
  2. Tjenaremoss! Så kul att du kikade in hos mig och lämnade en kommentar. Nu ska jag kika in hos dig och se vad du bjuder på för smarrigt. Grattis till -0,7 i alla fall!

    SvaraRadera