onsdag 29 februari 2012

Mitt i veckan!

Tycker att dagarna går så fort!
Det är redan onsdag ju, galet...

Jag bakar fröknäcken och dricker kaffe, har världens mensvärk och eftersom jag är bortskämd med att inte ha ont under "den" veckan så är det lite jobbigt.

Ska slänga ihop lite frulle och sen sätta mig med dagens plugg, känns helt okej och jag fick VG på båda inlämningsuppgifterna från förra veckan :)

Håller tummarna att den här veckans uppgifter går lika bra.

Hoppas att ni har en bra onsdag, vi hörs senare igen! :)

2 kommentarer:

  1. ja urk för mensvärk!
    själv dras jag just nu ner av min endo-värk :(
    Lycka till m plugget :)

    SvaraRadera
  2. Mensvärk suger hästballe. Jag är lyckligt lottad som slipper. Minns alltför väl hur tonåren var, när mamma smög in på natten med den elektriska värmedynan å sen satt å strök med handen på min mage för att jag skulle kunna sova...<3

    Här blir plugg idag med, väntar på besked om de uppgifter jag lämnat in, gaaah!*otålig*

    Kraaaam!!!

    SvaraRadera