söndag 5 februari 2012

Mini-Brunch

Ställde till med en mini-brunch med goda vänner, på menyn stod:
  • Tacopaj
  • Sallad
  • Fröknäcke
  • Pålägg
  • Smoothie

Jag gillar verkligen brunch, men det är svårt att gå ut på brunch då det mesta är kolhydrater och priset oftast är rätt högt.
Det känns liksom inte värt pengarna och besväret.

Det här var lagom och nu är jag absolut mätt ända tills det är dags för middag.

Nu ska jag börja med provet, tack för era lyckönskningar :)

Ha en fortsatt skön söndag raringar!


7 kommentarer:

  1. Eeh... var bor du? Är i Sthlm söndag den 26.2 ;-)

    SvaraRadera
  2. Jag kommer tillsammans med fru Venus:) Sån brunch vill jag gärna bli bjuden på!

    SvaraRadera
  3. Haha och då var det här en MINI brunch ;) ni skulle se min STORA ;)

    SvaraRadera
  4. Tack för super god brunch! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) Det var så lite, alltid mysigt med söndags-brunch och slapp!

      Radera
  5. Gudars va gott det såg ut...Kanske snor idén och bjuder mina vänner på brunch :)

    SvaraRadera