måndag 6 februari 2012

Kaboooom!

Och så gick den sista energin ur mig....
Det blev som sagt 2 powerwalks idag, båda på 6 km.

Ja 12 kilometer är lite väl tänker några av er nu...men jag tänker bara att kan dom i Biggest Looser (som lever på low calori diet och tränar 8-10 timmar per dag) så kan jag som lever på bra och naturlig mat gå 2 ggr. på en dag :)

Och jag måste säga att dom här veckorna som har gått nu sen jag tog tag i motionen på allvar har gett resultat i form av mer ork och sug att röra på sig!

För att summera maten idag:

Frukost: Avokado med tonfiskröra
Lunch: 1 kokt ägg med tonfiskröra
Mellis: 1 kokt ägg, 2 skivor skinka
Middag: Köttfärssoppa med broccoli, paprika och lite ärter

Har även druckit ett par koppar kaffe och te.

När jag kikar på dagens matintag så tycker jag att det ser helt okej ut, jag har ätit när jag har varit hungrig och druckit bra med vatten.


Riktigt smakrik soppa, och extra gott på vintern :)

6 kommentarer:

  1. aw vad söt du e gumman tack för den fina kommentaren :)! <3

    SvaraRadera
  2. Svar: Ja eller hur :) kan tänka mig att du kände dig nöjd efter dina prommisar idag ocksa! Godnatt! kram

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat!
    Själv så var jag helt slut när jag kom hem och somnade i soffan....
    Får ta igen träningen ordentligt i morgon!

    Skulle läst din blogg innan ja la mig på soffan, för man blir peppad som tusan när man läser och din energi liksom hoppar över till en :)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Härligt jobbat!!! Keep up the good work :)
    Kram Helena

    SvaraRadera