onsdag 8 februari 2012

Inget nytt,inget spännande...

Att berätta för er...
Powerwalken idag blev 6 km, helt ok.

Dagens matintag:

Frukost: 1/2 wrap med peperonikorv, ost, jalapenos och lite creme fraiché
Lunch: 1 kokt ägg
Middag: 1 bit lax med dillsås
Fick i mig halva, väldigt mättande


Summa summarum, väldigt lite mat idag men jag har inte alls varit hungrig.
Och nu efter middagen mår jag lite lätt illa :( kan bero på att det gick för länge mellan målen och för att jag ätit så lite.

Nu blir det soffan och en mugg te.

Tänkvärt!


Ha en skön kväll alla rara!

5 kommentarer:

  1. 17 vad du är duktig - och ett kilo + kan vara muskler! (säger dom..) Heja heja! Kvällskram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja "dom" säger ju det ;)
      Får ju hoppas på det iaf! Kram

      Radera
    2. Mmm, lax är såå gott :D

      Radera
  2. Du kanske äter lite för lite nu. Känns inte som om du får i dig några mängder precis o så tränar du så mycket! Kämpa på o käka lite mer:)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja "Lunchen" vart lite liten idag, men jag var så inne i excel så jag glömde att äta något vettigt!
      Men jag lovar att jag äter när jag är hungrig :) Kram

      Radera