tisdag 7 februari 2012

Hej hopp gummi....

Jag har kommit in i nån "vakna-tidigt-som-tusan-period", jag som älskar att sova och har privilegiet att kunna sova till 9 om jag vill.
Men nej, kroppen är utvilad och pigg vid 07-tiden, varje morgon just nu...

Men det kanske bara är bra...

Idag har jag ätit 2 ägg till frulle, druckit massor med kaffe och ska nu ställa mig på bandet.

Steg på vågen idag, mest för att ha lite koll vart det lutar inför torsdagens vägning....
Och det ser inte kul ut alls, just nu är det plus om jag jämför med förra veckans resultat.
Kan ju bero på massor med saker, men måttbandet visar fina minus så jag orkar inte bråka med vågen...

Hoppas att ni får en toppen tisdag!

KRAM

5 kommentarer:

  1. Kan du inte skicka över lite morgonpigghet till mig?! ;) Skulle behöva det nu :) Det är ju alltid kul när man ser att det händer grejer på vågen, men det är ju ändå måttbanden som är det viktiga, där får man ju det riktiga svaret. Du är ju superduktig med din powerwalks! Ha en bra dag! kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. :)
      Ja man vill ju gärna ha "bevis" på vågen också, men det får ta den tid det tar, jag bygger ju lite muskler också :)
      Kram

      Radera
  2. ...SNOPP!=))) Det där med vågen är ju skumt ibland alltså...det blir säkert bra när det är officiell vägdag!=)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha... ja vi får hoppas på det! :)

      Radera
  3. Om det är just siffror på vågen som är problemet, så skulle jag vilja rekommendera att skära ner på kaffet... Det verkar strula med blodsockret.

    SvaraRadera