onsdag 15 februari 2012

Härlig dag!

Den här dagen har bara sprungit iväg!

Efter frullen ställde jag mig på bandet, hade inga planer på hur långt jag skulle gå så det slutade på 10 km :)
Kan lova er att jag stretchade ordentligt efteråt, inte kul att vakna i morgon och vara stel.

Dagens matintag:

Frukost: 1 kokt ägg, tonfiskröra och en halv avokado
Lunch: Gårdagens middag, kycklingroulader med blomkål & broccolimos
Middag: Hamburgare

Eftersom jag har en jäkligt envis kropp som nu stått stilla i 2 veckor så får vi se vad det blir för resultat på vågen i morgon.
Jag kan iaf se att det händer saker i kroppen, måttbandet ljuger inte :)

Tålamodsprövningar är ju som sagt inte min grej... men har jag nämnt att jag också är envis?

Nu blir det (som vanligt) soffan och en mugg te framför andra tjockisar som kämpar i Biggest Looser...

Ha en förträfflig kväll mina kanelsnäckor! (givetvis sockerfria!!! ;)

1 kommentar: