fredag 3 februari 2012

Hallå i lådan!

Dagen har gått bra, det blev en 6 km powerwalk och sen plugg!

Excel är inte riktigt min grej men det är bara en vecka kvar nu innan jag är klar med hela kursen! Jag får stå ut helt enkelt :)

Frukost: Tonfiskröra
Lunch: Smoothie med jordgubbar
Mellis: 2 msk tonfiskröra
Middag: Det blir en bit kött med sallad och chilibea

Känns riktigt skönt att ta helg nu, dock måste jag jobba lite med mitt praktiska prov men det är bara kul.
Det som är mindre kul är det teoretiska provet som ska vara klart på måndag, från att jag öppnar filen har jag 1 timme på mig....men det ska väl gå det med.

Hoppas att ni har en skön fredag och njuter av helgen!



4 kommentarer:

  1. haha sweet! Jag väntar otåligt på en ny säsong nu!

    SvaraRadera
  2. Ha en riktigt skööön helg!

    SvaraRadera
  3. Nu funkar det :-) men det här inlägget kom som senaste nu!?

    SvaraRadera