fredag 10 februari 2012

Godmorgon!

Det är ju fredag idag! :)

Så skönt!
Mina föräldrar + syster och kompis ska åka till Spanien i morgon bitti så dom kommer och övernattar här ikväll.
Har inte träffat päronen sen i julas så det ska bli otroligt mysigt att få några timmar tillsammans.

I morgon ska jag ha mello-middag här med goda vänner, så idag blir det att handla lite ingredienser.
Funderar på att laga västerbottenpaj och lite annat smaskigt.

Sen måste jag jobba lite med mitt praktiska prov för det ska vara inne senast på måndag.

Vad har ni för helgplaner? :)



Ha en underbar helg!

8 kommentarer:

  1. Hej. Mysigt med Mellomiddag. Funderar också på vad vi ska äta för gott.

    Måste fråga. Enl din "ticker" på vänstersida står det att du har 25kg kvar att gå ner. De kan väl inte stämma. Nu när jag ser en bild på dig dvs.

    SvaraRadera
  2. Min helg blir jätterolig. För jag ska JOBBA. Woohoo. Grymt opepp på det just nu kan jag säga....ha en toppenhelg! Å så missar jag mellon imorrn också, det suger ju.

    SvaraRadera
  3. Jag ser nog mindre ut än vad jag är, mitt fett sitter mest på rumpa/lår.
    Men är jag nöjd efter minus 20 kg så ändrar jag på tickern :)
    Jag vill bara vara nöjd när jag står i underkläder, och jag lovar att lägga in före och efterbilder när jag närmar mig slutet :)

    SvaraRadera
  4. naw thanks sweetie! <3

    haha :)

    Puss!"

    SvaraRadera
  5. Jag ska åka till Linköping för att inhandla klänning till bröllop (inte mitt!). I övrigt ska jag träna hårt och jobba en del. Som lärare finns det alltid rättningsarbete att sätta tänderna i och jag vill ha så mkt gjort som möjligt innan Sportlovet vecka 8. Ha en skön helg :)

    SvaraRadera
  6. Bilderna ljuger inte, du är en riktig snygging!
    Ser fram emot imorgon det kommer att bli mkt skoj :)

    Kram

    SvaraRadera
  7. Hej snygging :-)
    Här blir det personalfest med mina 5 tjej-arb kompisar, hemma hos mig, ska bli skitkul :-)) KRAM

    SvaraRadera