måndag 6 februari 2012

Godmorgon!!!

Somnade i soffan igår framför testosteronstinna amerikaner som rusade runt på en stooor gräsmatta...minns inte vad jag drömde...

Kom på att jag glömde att kaffebönorna till maskinen tog slut igår...när jag skulle ta en andra kopp skrek maskinen: "FYLL BÖNOR"...
Suck...sen kom jag på att man kanske kan lura den, genom att ruska lite på den så kanske det trillar ner ett par små bönor på sensorn som säger att det är slut!?

Sagt och gjort, där stod jag som en alkis och skakade maskinen, och plötsligt står det "VÄLJ DRYCK" på skärmen! :) Weeehuuuu!

Men nu är den kinkig igen, den tycker att två muggar räcker för mig...

Kokar ägg och ska strax slänga ihop en tonfiskröra, perfekt med avokado som frulle innan jag ställer mig och svettas på bandet.

Sen blir det sista kapitlet i boken som gud glömde, Programhantering!

Det känns som om det kommer att bli en kanonvecka, jag bara vet det :)

4 kommentarer:

  1. Hej! Tänkte fråga dig en sak angående Zucchini. Jag tänkte nämligen göra köttfärssås och ha zucchini till det. Har hört att man bara ska koka det några sekunder? Hur funkar det egentligen? Bara doppa ner och hälla av (gud, jag kan inget i köket) :D

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har aldrig gjort zuccinipasta tyvärr, men jag tror inte att det ska koka mer än ett par minuter.
      Eller testa stek den i lite olja ett par minuter :)
      Kram :)

      Radera
  2. Hahahaha "som en alkis"? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja som en alkis som försöker skaka ut dom sista dropparna ur flaskan :D

      Radera