fredag 17 februari 2012

Fy bubblan!

Vad fort den här veckan har gått, tjoff, poff! borta!

Idag har det inte hänt mycket spännande här alls, dagens matintag kan vi börja med:

Frukost: 1 kokt ägg, avokado
Lunch: Ceasarsallad från igår
Middag: Grillad kyckling med blomkålsris och currysås (tror jag)

Har pluggat och gjort mina uppgifter klara, handlat massa mat och segat i soffan.
Sitter nu och försöker peppa mig att gå en prommis så jag piggnar i lite...

Vad har NI gjort idag? något kul? :)

Kram på er!
Fredagsmyyyys

4 kommentarer:

  1. Eeh.....räknas sjukhusbesök? :-/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Usch :( nej det räknas som ont måste :( Kram

      Radera
  2. aw thanks vart kan man köpa det da? (theét?)

    SvaraRadera
  3. hehe. ja jag ska ha en fikafri vecka nu:) Hur gå det för dig då?:) Kram!

    SvaraRadera