fredag 24 februari 2012

Friday sweet friday!

Hej på er!

Den här dagen har varit riktigt bra, fått in mina inlämningsuppgifter och gjort närvaroproven, gick ganska smärtfritt måste jag säga!

Dagens tråkiga matintag:

Frukost: 2 kokta ynkliga ägg :)
Lunch: Kyckling med sås från igår med stekt vitkål
Middag: Samma som lunchen, har inte orkat mig ut för att handla idag...

Måste säga att många underskattar vitkålen, den är ju så god, nyttig och billig.
Man kan göra coleslaw, vitkålssallad, stekt vitkål, kållåda, kålsoppa eller bara äta den som snacks!

Powerwalken idag var seg, men jag tog mig igenom 5 km, känns alltid så skönt efteråt :)

Just det, såg en riktigt bra film igår som jag kan rekommendera:

Det är ett drama och den är stundvis ganska tung, men väldigt sevärd, filmen är baserad på verkliga händelser.

Hoppas att ni njuter av helgen och har en riktigt mysig fredag! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar