torsdag 2 februari 2012

En "såndär" dag...

Har haft en sån där tråkig dag, inget har varit katastrof men ändå inte superduper om ni fattar :)

Började bra med en tallrik tonfiskröra och avokado
Tog en powerwalk på 6 km, duschade och satte mig med dagens plugg.....
Det var där det brast, jag var trött i kroppen och efter ett par timmar så var jag totalt ofokuserad på vad jag höll på med...

Åt resten av tonfiskröran plus ett kokt ägg till lunch, drack en kopp kaffe, drack vatten.

Insåg efter ytterligare försök att det var lönlöst, jag hade en uppgift kvar men den tar jag i morrn.

Så jag började med dagens middag istället, som idag blev en västerbottenpaj med creme fraiche och rödlök.

PANG! där kom nästa smäll....jag (i min trötthet) glömde att smörja formen och pajfan fastnade Självklart...det var ingen vacker syn det som var kvar av min paj, men den var god iaf...
Alltid nått...

Och vad gnäller jag över egentligen, för "skalet" är ju faktist inte det som är godast på en paj, det är ju den krämigt goda fyllningen :)

Nu blir det soffhäng resten av kvällen!

Kram på er!

5 kommentarer: